Blog.bg - безплатен блог хостинг и блог портал

Последни постинги


Господи, за какво?

от: djani

ГОСПОДИ, ЗА КАКВО?

преди 16 минути

Запорожки казаци ...

от: getmans1

                                                                   * * * * *

преди 42 минути

Blossoms in adversity

от: manoelia

преди около час

Само за жени (13)

от: eli23

преди около час

По въздушна поща

от: sarang

Аз съм мъжко момиче. Подредената къща спретната. Аз съм мъжко момиче,

преди около час

© "гостомел помня само аз" : разказ за войната в украйна от първо лице iv

от: kvg55

19.04.2024г. … продължение от предходния постинг …

преди около 1 часа

Израел, рано сутринта в петък местно време, изстреля ракети в ответен удар срещу иран

от: syrmaepon

 каза високопоставен американски служител пред ABC News.   Изстрелванията на ракети следват атаката на Иран миналата събота, при която страната изпрати залп от повече от 300 безпилотни летателни апарата и ракети към цели в цялата с.

преди около 2 часа

Благовестник

от: savaarhimandrit

 

преди около 2 часа

Съграждане на рая

от: wonder

Богати сме в неустрашимото, катерейки в калта духа си. Кървим на разпнатите рими.

преди около 2 часа

Предай нататък

от: dobromirdimitrov

преди около 2 часа

Дори и Чудото

от: hadjito

И чудото след време, когато свикнем с него, добива делнична окраска.

преди около 2 часа

The forbidden flower

от: jelliana

преди около 3 часа

Пиршеството на архий

от: monbon245

преди около 5 часа

18.04.2024 - все по-бързо влошаващото се военно състояние на укра

от: iliaganchev

18.04.2024 - Все по-бързо влошаващото се военно състояние на Укра 18.04.2024 – Die sich rapide verschlechternde militaerische Lage der Ukraine

преди около 5 часа

"батальона се строЯва"- "южен вЯтър" и бойко борисов

от: jupel

.... ...подгласник Ненчо Балабанов

преди около 9 часа

Полина -"не ми говори....А замълчи!

от: sladkotojelanienap

ПОЛИНА -"НЕ МИ ГОВОРИ....а замълчи!

преди около 9 часа

ОбиЧам те, моЯ любов!

от: sekirata

 

преди около 9 часа

Ако някой се опита да наложи волята си над мене.

от: siainia

 Го очакват такива мъки каквито не е виждал дори и по фюлмите защотото за да ми станеш Господар първо трябва да платиш нестраведливо повече от колкото аз съм платил за тебе! 

преди около 10 часа

Блог вълна


Удобството на диспенсъра за вода*
от magazinzora
Офис, колеги и разговори край диспенсъра за вода преди началото на работния ден. Познато ли ви е? Предполагаме &ldquo...

Други вълни още